Selasa, 04 Maret 2014

manfaat kunyit bagi kulit

manfaat kunyit bagi kulit مزایای زعفران و زردچوبه است که معمولا فوق العاده ای به نام . زردچوبه است که نام لاتین زردچوبه گیاه زردچوبه یک ادویه است که به طور گسترده ای در اندونزی و دیگر منطقه جنوب شرق آسیا در دسترس است.

می توان آن را برای رسیدگی به طیف گسترده ای از مشکلات بهداشتی استفاده می شود، زردچوبه نیز می تواند برای درمان های زیبایی مانند از بین بردن آکنه به سفید کردن پوست استفاده می شود. یکی از بخش های مهم موجود در زردچوبه و یا زردچوبه کورکومین است . پس چه منافع و اثر زرد چوبه هستند؟ اتمام بررسی کامل زیر ،

 در اینجا برخی از مزایا و اثربخشی زردچوبه برای مقابله با طیف گسترده ای از مشکلات سلامتی .

زردچوبه می تواند استفاده شود برای از بین بردن سوزش سر دل
زردچوبه هم می تواند عفونت های باکتریایی جلوگیری از ، از بین بردن درد کمک خواهد کرد که در معده باعث سوزش سر دل و سایر مشکلات گوارشی .

می تواند سرفه را درمان می کند
Kunyi می تواند سرفه را درمان می کند با با زنجبیل و شکر قهوه ای و سپس دم آب پز . نوشیدن یک بار در روز بعد از غذا تا زمانی که سرفه می کنید قابل درمان است.

زنجبیل را می توان در زمان بوی ماه های آینده غلبه بر
علاوه بر این که قادر به مقابله با بوی ماهی در دوران قاعدگی ، زردچوبه همچنین می تواند به ماه رفتند با چگونه به نوشیدن را به طور مرتب راه اندازی .

برای فائق آمدن بر لوزه ها
لوزه ها یکی از مشکلات گلو که بسیار خطرناک است و می تواند به مرگ منجر شود. اگر سمت چپ به تنهایی مطمئنا می تواند با فعالیت های روزانه خود را دخالت . شما می توانید آن را با استفاده از زردچوبه را حل کند، راه پوره زعفران پس از آن آب را . ترکیب با لیمو و عسل. نوشیدن هر روز یک بار و لوزه ها تمایل دارند که به پایین .

به منظور تسهیل در تغذیه با شیر مادر
ASI یک نیاز اساسی برای کودک است ، شما باید زردچوبه گیاه خود را برای تسهیل تغذیه با شیر مادر . از آنجا که اگر شما آن را خرید در یک لحظه است ، ترس از مواد نگهدارنده که به کودک شما مضر هستند وجود دارد.

زردچوبه هم می تواند رشد تومور را مهار
برای اینکه قادر به مهار رشد تومورها و سلول های سرطانی ، می توانید زردچوبه سفید استفاده کنید. چگونه مصرف می شود و هر روز توصیه می شود برای جلوگیری از منوی غذاها چرب .

برای مقابله با آکنه
یک راه برای خلاص شدن از آکنه به طور طبیعی خلاص شدن از شر است که استفاده از زردچوبه . شما میتوانید آن را به عنوان یک ماسک یا دهان اعمال می شود ، خشک و آکنه قطعا از دست داده خواهد شد .

مواد از طبیعت بهتر است چرا که حداقل عوارض جانبی است تا آن را برای مصرف ما را امن تر است . و همچنین مزایای استفاده از میوه اژدها نیز محصول طبیعت است. موفق باشید!

Tidak ada komentar: