Senin, 12 Mei 2014

benefits of honey mask

benefits of honey mask Tea Green tea matomato ranei , ka kotahi o te inu rongonui pau i ngā reanga katoa . Ka he te hauora me te ataahua painga e kua tamatahia , tae noa tata te mainstay i roto i te inu ia rā .

Hua o te tea matomato i te ngā i te honi pehea e ya ?

Tea Green i konatunatua ki te honi kē whai mohio pai . Ano , e kore e me ki te tāpiri me te huka reka tūturu o te honi .

I korerotia Boldsky.com , ki te ko te hua o te tea matomato i konatunatua ki te honi i tenei .

Te whakapai ake i te mahi roro

E kore anake te tāmata i te akoranga , ka taea e tea matomato hoki te whakapai ake mahi roro . Ko te aroaro o te kawhe iti i roto i tea matomato kia koe noho hou roa . Ano , ki te tua o te honi i roto i te reira , ka whakapai ake i te mahi roro . Tauturu i te rua pai arotahi me te pū me te pupuri i tou huru.

tahu te ngako

E hiahia ana te nuinga o te iwi ki te kai ranei e inu reka pai engari i te wa taua tahu te ngako . Pea te reira pono ? Ko te rongo pai he mea taea . Ki te silica o koutou tea matomato me te tāpiri honi i roto i te reira , ka pau te reira auau , na ka tōtika tahu i te huinga Calories i roto i te tinana kia heke te ngako tinana te .

ārai mate pukupuku

Whakaranu i a ratou ki te inu i roto i antioxidants taonga e taea e te whakapai ake o te tinana , me te ārai i ngā pūtau i te paroita mate pukupuku .

niho hauora

E taea hoki ki reira i roto i te catechins tea matomato i te ngā i te honi ārai i te hanganga o te tohu me te huakita kino i roto i te kōhao -waha . Tenei he aha hei koutou niho hauora me te kaha .

Wheua hauora

E kore e taea te karohia ana te riri a te osteoporosis . Ki te kore e koe i te tangata nei i pai hua miraka , ka taea e koe te pau tea matomato ki te whakakotahitanga o te honi ki te ārai i osteoporosis whakapōrearea i te hauora o koutou .

Tidak ada komentar: